Huuungriiiiiiiiig!!!

Fan nu är jag riktigt hungrig! men om man är lat och sover middag istället för Att handla får man skylla sig själv :S Idag kollade jag på Google translate för att undersöka Vilket språk jag vill att tatueringen ska stå på:) Jag tror att det lutar mot latin vilket är väldigt orginellt Men annars blir det kanske jiddish eller hindi:) Jag är iaf säker nu att jag ska ha en men inte vart den ska sitta Tror det blir någonstans på överarmen ! Åter till rubriken så är jag riktigt hungrig och jag har ingenting I kylskåpet :( det är riktigt jobbigt då man behöver näring! Haha om jag ska fortsätta klaga så är jag riktigt irriterad på att jag inte har någon dator! Vill ju kunna lägga upp bilder men det går ju inte då jag bloggar i mobilen. Tog fan fel sida att blogga på, det finns en app För nattstad som man kan göra allt från mobilen :) hade vart roligare ! Sen så vart det body pump idag klockan 8 på morgonen, tänkte att jag skulle Tvätta första tiden idag också för vem kliver upp klockan sju för att tvätta liksom? Jo dom i det här huset gör det :@ har snart inga rena kläder kvar :( Men men nu ska jag fortsätta se big brother:) Have à goodens yall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0