Jobb, träning & bio:)

Haalo  everybody ( eller säger man everyone )  Jag har nyss kommit hem från bion Sanctum som handlar om ett gäng "grottdykare" som skulle utforska en gigantisk grotta i nått land som jag inte kan stava till ;S haha !  Iaf så var huvudrollen i filmen en pudding, kom fram till det efter ha viskat lite med jeffan som var en av de tre tjejer jag gick med . Filmen var bra men jag gillar inte "trånga" filmer för man får ju fan panik i sitsen då de simmar genom trånga hål utan luft osv. Haha på tal om trånga filmer hade jag en bra teori om varför människor lider av klaustrofobi ... jo om man blir utsatt för en trång födsel då man kommer till världen så sitter traumat kvar och spökar som klusteofobi ;) det var ju en ganska bra ide om vart det kommer ifrån,  Hur har jag spenderat den 15 mars 2011 ?  Vaknade klockan nio och åkte till jobbet och hade simskola som var superskoj, för nu var det helt nya ettor och då får jag vara med från skrätch och det tycker jag är toppen :) sedan efter jobbet fick jag skjuss till ego där jag skulle träna lite bodypump med Lisa och Jennifer och det vart ett lyckat pass, roligt med ny musik och ny koreografi + i kanten för det !  Efter passet blev det lite powerwalk i 30 min för att förbränna massa fett. Träningen börjar verkligen ge resultat nu, för idag har tre stycken sagt att det syns att jag gått ner i vikt och det peppar mig ännu mer !! Efter jag tränat klart ställde jag mig på vågen och den visade 84,9 kilo och den vikten har jag inte vägt på flera flera år så jag är hur glad som hellst:D Målvikten är 80 kilo eller att komma i storlek 32 i jeans, and om getting there :) Nu ligger jag i soffan och ska se lite SATC innan jag lägger mig. Imorgon blir det jobb och träning :)  Have à nice one yee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0