Måndag = träningsmaraton

Idag var det tänkt att jag skulle tvätta på morgonen men då klockan ringde 07;00 orkade jag inte . Somnade om och vaknade 11;15 med panik eftersom jag skulle träna 11;45 med Lisa , det bleev ett workout pass på 45 min följt av powerwalk i en halvtimma :) kändes grymt . Gick sedan hem för att äta en brunch eftersom jag inte hann med frukosten innan . Det blev iaf wokade grönsaker med ägg plus en celsius dryck som jag köpte på ego :) det sägs att den ska göra så man förbränner upp till 100 kalorier per burk ;) hoppas den funkar, känns så iaf :) Happyface !!!!
Efter jag ätit blev det till att städa och diska och sen såg jag på massa SATC avsnitt, har börjat om från början :) love Samantha !!!
Sedan drog jag ner till ego igen för lite powerwalk samt zumba + core ;) så jävla grym alltså :D nu ligger jag i soffan och väntar på nog brother. Har testat appen shapeup och enligt den så har jag förbrännt över 1000 kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0