Sumering av helgen

Ja nu hade jag en ledig helg och den har vart super Även fast jag skapade lite drama som jag verkligen skäms över!! Iaf så efter jobbet i fredags så simmade jag 2000m Eftersom jag visste att det inte skulle bli någon träning under helgen. Efter träningen så åkte jag till Timrå för att vara med Amanda, vi hade bestämt att vi skulle ha film&myskväll men det blev utgång med nadja och Frida. Vi startade på Svenssons där jag köpte en riktigt vidrig öl! Som jag tvingade Amanda att dricka med mig, sen drog vi till stadshuset. Där hade bandet mustach spelat så det var bara rockmusik som jag inte Klarar av! Så vi vart inte långvariga;) sedan drog vi till Max där jag köpte asgod Mat som jag dessvärre inte åt upp, jag gav det till min bror:) Lördag blev det R&F som var hur bra som hellst! Underbara människor och bra musik! Dessvärre var jag en bitch mot F som jag skäms över, tur han ringde och prata med mig För annars hade jag inte kommit ihåg det:( men kvällen var toppen i övrigt! Söndag var jag bara hemma och dega, gick till ok och köpte godis chips och dipp! Svullade som fan och det var hur gott som hellst :) men nu är det måndag så nu blir det träning Och bra kost :) fast jag har inte pengar till att köpa mat så vi får se om jag dör av svällt innan :p Längtar som tusan efter fredag så man får lönen :D Nu ska jag återvända till big brother :) Have à goddens;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0