Vanlig onsdag

Onsdag onsdag onsdag,,,, vad har man gjort denna onsdag? Då ska vi se, vaknade klockan tio och kände mig super! Utvilad och på bra humör, en annan sak som jag älskar med Morgonen är att man är som smalast :) ingen mat i magen och den är alldeles platt för att man sovit. Passade på att ta smalkort nu också så man har något att se tillbaka till :) För nu kan jag kalla dem smaliskort istället för fettobilder, känns otroligt bra! Sedan åt jag en otroligt dålig frukost ={ en simpel banan. Jag måste verkligen handla och fylla på förrådet i kylen :) Efter frukosten gick jag till ego för lite träning och idag blev det workout Med Mia och det var super super skoj, kändes som dans mer än aerobic. Svettigt svettigt , sen lite powerwalk :) Vidare till jobbet för arbete fram till 21;30 och på schemat hade jag relaxen, surf, vattenträning i form av ai chi (onsdagar klockan 7) Sedan städ. Gick hem efter jobbet tillsammans med jeffan! Nu ligger jag i soffan och kollar på big brother. Have à nice one yee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0